کلیدی ساده برای اینکه کیهان رونمایی شده است - کائنات

Wiki Article

تنها چیزی که ما بر آن کنترل داریم، خودمان است. اقدام و عملی که پس از انگیزه شکل می‌گیرد، شرایط مثبت یا منفی را در زندگی ما رقم می‌زند.

حتما بخوانید : قانون ارتعاش در قانون جذب چیست؟

اگر چیزهایی که هم اکنون می بینیم را دشمن خود تلقی می کنیم و چیزها و کسانی هستند که خصوصیات منفی دارند یعنی خود ما نیز بر درجات بالایی از جهان هستی متمرکز نیستیم و آن خصوصیات منفی درون خود ماست و اگر به جای ایجاد تغییر در مسائل منفی بر خود مسائل منفی تمرکز کنیم، در نقطۀ صفر درجا خواهیم زد.

یکی از مهمترین رمز و راز کائنات، شکرگزاری می‌باشد. بابت هر چیزی که در زندگی خود دارید شکرگزار باشید. شکرگزاری باعث می‌شود که انگیزه به شدت قوی در جهت رسیدن به اهدافتان پیدا کنید.

قومی ٹیم کی آل راؤنڈر کائنات امتیاز کے ہاتھوں میں مہندی لگ گئی

مهم نیست چه گذشته ای داشته اید و اکنون در چه شرایطی هستید چون به هر حال آرزوی تو دستور توست! این تنها یک شعار نیست، واقعیتی است که بسیاری همچون شما را به اهداف و آرزوهایشان رسانده. همین حالا هم شما با ورود به این سایت اولین گام در جهت رسیدن به آرزوهایتان را بر اساس قانون کارما برداشته اید.

خیلی خوشحال شدم که تا انتهای این مقاله همراه من بودی هر سوالی داری انتهای این مقاله ازم بپرس تا کامل راهنماییت کنم.

تغییر حقیقی فقط زمانی رخ می‌دهد که متعهد شویم آن‌چه که در قلبمان هست را تغییر دهیم. قانون رشد چهارمین قانون از قوانین کارما است که کیگوید، اگر مسول و متعهد باشید، معجزه رخ می دهد.

Throughout the Clone Wars, some clone troopers custom made their armor with Aurebesh phrases. The back again of clone trooper Ponds' helmet had the phrase "Some fellas have many of the luck" composed in Aurebesh.[seven] Other people bought Aurebesh tattoos. Clone medic Kix, had the phrase "A fantastic droid is really a dead one particular" tattooed over the facet of his head,[8] Even though the tattoo was finally lined up when he grew his hair out late inside the war,[9] though trooper Sketch experienced his Preliminary, Senth, tattooed on his forehead.

چرا که نه؟ منطقی است. این اعتقاد که اعمال گذشته بر سرنوشت ما در حال اثر می‌گذارند، کاملاً منطقی به نظر می‌آید.

اتفاقا خود خدا هم گفته کسی که این دنیا رو بخواد، گاهاً تمام و کمال بهش می‌دیم… حسابش اون دنیا ؛)

تعهد آگاهانه نسبت به تغییر، تنها راه برای تاثیرگذاری بر گذشته است. تاریخ در مسیر غیرسازنده‌ای ادامه خواهد یافت، مگر اینکه انرژی‌های مثبت، جهت آن را عوض نمایند.

خدا و کائنات با هم لينک مقاله هیچ ارتباطی ندارن و هر کدام انرژی خاصی به ما می دهند و قرار گرفتن در راه هر دوی انها مارا به ارامش می رساند و به اهدافمان نزدیکتر می کند

خانم فلورانس اسکاول شین در کتاب چهار اثر خود از قانون کارما بعنوان قانون بازی بومرنگ ها یاد کرده است؛ بومرنگی که پرتاب می شود و در نهایت به خودمان برمی گردد.

Report this wiki page